Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü personellere etkili iletişim teknikleri konulu eğitim verildi.

Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü personellere etkili iletişim teknikleri konulu eğitim verildi.
Düzce Valisi Selçuk Aslan’ın da katılımcı olarak katıldığı eğitim seminerleri 3 gün sürdü. Acil çağrı hizmetlerinin etkili, verimli ve koordinasyon içerisinde yürütülebilmesi ve personelin motivasyonunu artırmak için yapılan eğitimler verimli geçti.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu, yaptığı açıklamada, 'İtfaiye, AFAD, orman, sağlık, jandarma ve emniyet birimlerinin acil çağrılarının tek bir çatı altında toplanmasıyla, 112 Acil Çağrı Merkezleri daha da önemli bir kurum haline gelmiştir. Kritik bir merkez olan 112 Acil Çağrı Merkezimizin kadrolarının güçlendirilmesi ve özellikle donanımlı personel çalıştırılması büyük önem taşımaktadır. Bu eğitim semineri bu yönde kurum personelimize olumlu yönde katkı sağlayacaktır. Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi olarak çalışma arkadaşlarımızla birlikte, ’İnsanı yaşat ki devlet yaşasın’ düsturuyla vatandaşlarımıza en iyi hizmet sunma noktasında özveriyle çalışmalarımız devam edecektir' ifadelerini kullandı.